Helly Hansen - ZA LJUDI/ ZA PLANET
HELLY HANSEN - ZA LJUDI
Tekstilno in oblačilno industrijo sestavlja kompleksna dobavna veriga, ki se razteza po vsem svetu. Zajema panoge, kot so dobavitelji kemikalij, proizvajalci oblačil in proizvajalci bombaža, ki se pogosto nahajajo v državah s šibkimi družbenimi predpisi.
Helly Hansen je članica Norveške organizacije za pravično trgovino (Norwegian Ethical Trade organization) od leta 2003, njihova glavna podpora pa jim je pomagala pri načrtovanju dobavne verige in sodelovanje v projektih, ki izboljšujejo človekove pravice in jim obljubljajo pošteno plačilo za njihovo delo.
Še več, njihov proizvodni kodeks ravnanja, ki ga upoštevajo in izvajajo vsi njihovi dobavitelji 1. in 2. stopnje (dobava surovin in proizvodnje), temelji na osnovah OZN konvencije in dokumentih Mednarodne organizacije dela.
Vsako leto izvajajo preverjanje z vsemi dobavitelji, vključno z odobrenimi podizvajalci. Zavedajo se, da lahko dosežejo dolgoročni ekonomski in socialni napredek le s pomočjo socialnega dialoga.
HELLY HANSEN - ZA PLANET
Skandinavci so poznani po zavidljivi skrbi za okolje. DNK blagovne znamke Helly Hansen je že od nekdaj tesno povezan z vodo. Znamko je ustanovil kapitan Helly Jeull Hansen leta 1877 na Norveških fjordih in od tega dne nudi profesionalno opremo za aktivnosti na vodi in snegu okoli sveta. Njihova ljubezen do vode jih je vodila k temu, da so izbrali vodo kot svojo temeljno vrednoto za vodenje trajnostnih prizadevanj. Izdelava oblačil porabi veliko vode in veliko prispeva k onesnaževanju le-te. Zato so osredotočili njihova raziskovalna prizadevanja, razvoj inženiringa in potrošniške kampanje za ozaveščanje ljudi po svetu, s ciljem da bo voda po svetu ostala čista kot so norveški fjordi. So strastni podporniki drugih okoljskih vprašanj in bodo še naprej proaktivni udeleženec pri izboljšanju splošnih standardov industrije na prostem.
1. HELLY HANSEN ZA UČINKOVITO PORABO VODE, KEMIKALIJ IN ENERGIJE
• Helly Hansen že več 10 let daje prioriteto Bluesign odobrenim materialom. Danes je skoraj 90% Helly Hansen tkanin z oznako Bluesign. Bluesign je vgrajen sistem za upravljanje tokov, ki nadzoruje le dovoljene kemične obdelave materialov, prav tako pa zmanjšuje porabo vode in energije ter zraka emisije na proizvodnih mestih.
• Poraba vode je v tekstilni industriji vedno izziv. Tukaj je Helly Hansen pred svojimi konkurenti. Namreč že od 70-ih let dalje uporabljajo tehnologije barvanja brez vode na njihovem športnem perilu LIFA. Zdaj prevzemajo tovrstne tehnologije v širšem obsegu tudi na drugih materialih, kar jim pomaga prihraniti še več vode kot prej.
ŠTEVILKE SO ZASTAŠUJOČE! Podatki kažejo, da za gojenje bombaža in izdelavo ene majice s kratkimi rokavi porabijo 2.710 litrov vode. Z načinom barvanja, ki ga uporablja blagovna znamka Helly Hansen, prihranijo npr. na 1 majico 120 litrov, za 1 jakno pa 80 litrov vode! Tako so pri proizvodnji oblačil za sezono Jesen/Zima 2020 prihranili 8,4 milijonov litrov vode, kot če bi uporabljali klasičen način barvanja (kot ga uporabljajo številne druge blagovne znamke).
2. HELLY HANSEN ZA SLEDLJIVOST IN PREGLEDNOST
• Ponosni so na tesno sodelovanje z dobavitelji in sledljivosti materialov, uporabljenih v njihovih oblačilih, vse do najmanjših podrobnosti.
• Helly Hansen vsakič posebej opredeli fokusne materiale in kemikalije, ki jih uporablja ter sledi oziroma uporablja 100%preglednost v dobavni verigi. Nekateri od fokusnih materialov in kemikalij, ki jih uporabljajo so obdelovanja z volno, PVC-jem, fluoroogljikovodiki in ognjevarnimi postopki.
3. HELLY HANSEN ZA KAKOVOST
• Največja korist, ki jo lahko naredimo za okolje, je proizvodnja manjše količine artiklov in namesto tega vlaganje v izdelke s kakovostjo in dolgo življenjsko dobo. Posledično ne zmanjšujejo kakovosti in si želijo, da bi imeli njihovi izdelki dolgo življenjsko dobo. To dosegajo s strogim nadzorom kakovosti v laboratorijih, v proizvodnji in s terenskim testiranjem z njihovimi ambasadorji.
TRAJNOST IN ODGOVORNOST
Helly Hansen trdno verjame v dolgoročni komercialni uspeh, ki ga je mogoče doseči le s spoštovanjem, zaščito in promocijo etičnih vrednot, človekovih pravic, delavskih pravic in varovanja okolja. Nenehno si prizadevajo za izboljšanje dnevnih praks, kar za njih in njihove dobavitelje pomeni, da želijo doseči najvišji standard v smislu socialne in okoljske vrednosti. Prizadevajo se za izboljšave za ljudi in za planet, kar ima pozitiven vpliv na življenje in na naše okolje, od katerega smo vsi odvisni.
Ne nazadnje si moramo tudi potrošniki "naliti čistega vina" in poznati razloge, zakaj so na tržišču razlike v končnih cenah, saj vsaka od zgoraj navedenih dejstev poviša stroške poslovanja.
Naj se vam ob tej priložnosti iskreno zahvalimo za vaše zaupanje in za vašo podporo, saj nam le tako omogočate nadaljni razvoj in uspeh.